Yasaklı sitelere giriş

TBMM'den ışık hızıyla onaylanan yeni yasayla birlikte tüm internet hayranları deliler gibi yasaklı sitelere giriş programı bulmaya çalışıyorlar.
Sözü fazla uzatmadan neden insanlar yasaklı sitelere girmek ister diye sorgulamadan yönteme geçiyorum.
Çünkü başka bir insanın haklarına tecavüz etmedikçe insanların hangi siteye girdiği ne beni ne başkalarını ilgilendirmez kanaatindeyim.

İster ayıp sitelere bağlanın veya sevdiğiniz bir sosyal paylaşım sayfası yasaklandığı için o sayfaya girmek isteyin en nihayetinde bloklu sitelere giriş sebebiniz hangi amaçla olursa olsun beni ilgilendirmez diye düşünüyorum.

İlgili sitelerde uzun süre inceledim onlarca yöntem ögrendim, sonunda en kolay olarak resimli yasaklı sitelere nasıl ulaşılır tarifini veren güzel sayfayı tespit ettim.

Yeni çıkan yasaya göre ne kadar suçtur bilmiyorum velakin bu program sayesinde kimse size ulaşıp genç gel bakalım bizle netten cıbıldak film izlemişsin demeyecek.

Sayfaya girmek için alttaki resme tıklayabilirsiniz.

http://www.yasaklisiteleregiris.info/

Yorum Gönder